środa, 20 lutego 2013

Dłuuga przerwa ; )

Witajcie kochani!!
Na początek chciałam was przeprosić za ta kilkudniową nieobecność na blogu. W niedzielę, w jakiś niewyjaśniony sposób, nie miałam czasu nawet na chwilę usiąść do komputera. A od poniedziałku w ogóle nie było mnie w domu, bo pojechałam do cioci i wujka. W poniedziałek byłam jeszcze najpierw na nartach w Kotlince ; ) Później rodzice zawieźli mnie do cioci i wujka. Też chwilę posiedzieli, a potem pojechali do domu.
We wtorek dłuugo zajmowałam się kuzynką. Ona ma 7 miesięcy i jest meega słodka : D. Później grałam z kuzynką mojej cioci w "Zgadnij, kto to?", "Monopoly" i "Scrabble". Jak co, to ta kuzynka ma 14 lat : ) Wieczorem grałam z ciocią, jej kuzynka i jej mamą w państwa i miasta. Miałam 3. z 4 mieejsc!! : D
W środę jeszcze trochę pobawiłam się z kuzynką i musiałam jechać do domu. Wróciłam autobusem, w domu zjadłam obiad i pojechałam drugim autobusem, tym razem na trening ; )
Na treningu średnio mi szło, nie wiem nawet czemu : / Po treningu pojechałam jeszcze z rodzicami i bratem do sklepu po zakupy ; )
Teraz dopiero usiadłam i spokojnie mogłam dodać posta.
T było takie wyjaśnie i zarazem streszczenie moich trzech dni spędzonych u cioci i wujka. A teraz jeszcze kilka fotek ; )
Hahahaha, ja na nartach >.<


A to moja kuzynka Amelka : D

Mam nadzieję, że wybaczycie mi tę nieobecność i dalej będziecie odwiedzać bloga ; )
P.S. Dziękuję bardzo wszystkim, którzy obserwują i czytają posty!! 

1 komentarz:

  1. Nartyyyy ♥
    Jak ja dawno nie jeździłam :c




    juulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )