sobota, 23 lutego 2013

Kilka nowych rzeczy :)

Cześć Wam!!
Nie będę Wam już pisać tego, co robiłam rano, bo to chyba oczywiste XD W sumie napiszę tylko co działo się na ogólnorozwojówce i po południu.
Na ogólnej mieliśmy takie ćwiczenia, że robiliśmy małe kroczki. Ja i mój kolega strasznie się męczyliśmy, a trener w tym czasie zamówił sobie pizzę XD
Jak wróciłam do domu, zjadłam obiad. Później pojechałam z mamą do Auchan. Jak szłyśmy po galerii, to zobaczyłyśmy, że likwiduje się taki fajny sklep sportowy. Ludzi tam było mnóstwo. Dosłownie wszystkie rzeczy były -50%. Moja mama kupiła mojemu bratu spodnie narciarskie. Ja kupiłam sobie bluzkę na tenis i dwa daszki <które przydadzą mi się dopiero latem, ale to szczegół>. Potem poszłyśmy zrobić zakupy.
Kiedy wróciliśmy do domu, zjedliśmy frytki na kolację :3
Teraz siedzę sobie przy komputerze, a mój tata robi ciasto :D



I jak wam się podobają rzeczy?
Dzisiaj to na tyle, a jutro dodam posta z odpowiedziami na pytania ;) Pa pa !!

3 komentarze:

  1. Fajna koszulka :D
    Zapraszam do obserwacji, z pewnością się odwdzięczę.
    Powiew wiosny na pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog jest świetny!!
      Już zaobserwowałałam i liczę na rewanżyk :D

      Usuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )