piątek, 22 lutego 2013

Ostatni piątek ferii


Siema!!
Jak widać z tytułu posta, dzisiaj w moim województwie jest ostatni piątek ferii <pomorskie>. Ja spędziłam go normalnie, z resztą jak każdy inny dzień ;)
Obudziłam się jakoś przed 10. Standardowo, ubrałam się, zjadłam śniadanie i zrobiłam wszystkie te rzeczy, które robi się rano. Później oglądałam telewizję, czytałam gazetę i na chwilę usiadłam do komputera. Przed 16 pojechałam autobusem na trening. Tak się martwiłam, że znowu będę sama <w końcu są ferie, prawie wszyscy powyjeżdżali>, ale na sszczęście, oprócz mnie była jeszcze moja koleżanka i kolega. W czasie treningu przyszły na kort dziewczyny, które rozdawały za darmo puszki Red Bulli :) Na koniec treningu graliśmy w taką jedną gręw parach i trener sobie wymyślił, że ci, którzy przegrają, będą musieli krzyknąć na cztery strony świata "Jestem cieniasem!". Ja byłam z trenerem, no i oczywiście wypadło na nas xD Trenerkrzyknął bez problemu,ale ja nie chciałam, więc mnie zmusili i w końcu krzyknęłam. ZJak wrócilam do domu, to zjadłam kolecję, a pół jogurtu wylądowało na dresach xD
Teraz mam okropną czkawkę i nie mogę się jej pozbyć...
To by było na tyle, ja już kończę, bo oglądam na TVN film pt. "Mroczny rycerz". Mogę wam na jutro zrobić recenzję, oczywiście jeśli chcecie ;)



A to tak z racji, że kocham reggae ^_^

Przypominam o dodawaniu pytań pod poprzednim postem ;)

1 komentarz:

  1. jestem za recenzją :D

    "Jestem cieniasem!" hahaha xD

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )