poniedziałek, 25 lutego 2013

Pierwszy dzień szkoły!!

Siemanko!! :D
Mam nadzieję, że podobał Wam się wczorajszy post z odpowiedziami na pytania. Dość długo się z nim męczyłam, ale chyba się opłaciło ;)
Jeśli chodzi o ytuł posta, to można z niego wywnioskować, że wczoraj skończyły mi się feire, a dzisiaj pierwszy raz poszłam po nich do szkoły. Było trochę nudno, ale nie narzekam ;)
Zaczęłam od koła historycznego, więc musiałam być w szkole na 7.30 :( Wcześnie, wiem, ale bardzo zależ mi na ocenach, a po wakacjach idę do gimnazjum i chcę dostać się do dobrego. Przygotowywaliśmy się do konkursu mitologicznego.
Później miałam 2 godziny przyrody <;_;>. Na pierwszej poprawa sprawdzianu, a na drugiej o magnesach <bardzo urzekająca historia XD>. Nie było źle, dopóki nie przyszła nasza wychowawczyni. Ona mnie przesadziła na inne miejsce, a jak weszła to ja siedziałam na tym starym. Ona jest taka, że jak ktoś zmienia miejsca, to może nawet od razu wstawić uwagę <moje życie wisi na włosku...>. Koleżanka powiedziała mi, że pani się tak dziwnie na mnie spojrzała, bo ja tego nie widziałam, bo się nawet bałam na nią spojrzeć XD
Na historii teżbyło baardzo naudno!! O jakiejś kulturze przełomu XIX i XX wieku... A na religii o Wielkim Poście. Ale na koniec pani mi i mojej koleżance zaproponowała ywstęp w przedstawieniu na Wielkanoc... Chociaż jeden plus :)
Na polskim mieliśmy poprawę pracy klasowej. Prawie same tróje XD Ja jako jedyna miałam 5 i to była najlepsza ocena ;)
Po lekcjach poszłam do domu. Zjadłam obiad, zrobiłam lekcje icsuiadłam do kompa. I siedzę tak do teraz :3
To by było na tyle, a ja już spadam uczyć się do sprawdzianu z angola -,-




Dzisiaj nie ma moich zdjęć, bo wyglądam okropnie, głównie z powdu tłustych włosów :(
I jeszcze takie pytanie na koniec ;)
Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga? Zmieniłam go, żeby lepiej oddawał nazwę bloga... Poza tym bardzo lubię różnorodność kolorów :D

1 komentarz:

  1. Wygląd bloga baardzo pozytywny ;p
    Fajne posty.
    Obserwuję.
    julkakasprowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )