niedziela, 24 lutego 2013

Pytania i odpowiedzi :)

Witajcie!!
Dzisiaj post będzie inny, bo zamiast opisu spędzonego dnia zobaczycie odpowiedzi na zadane przez Was pytania ;)

1.Co się zainspirowało do założenia bloga?
Hmmm... trudne pytanie. W zasadzie ten pomysł zrodził się sam, chociaż trochę poszłam w ślady ludzi, którzy ludzi prowadzą blogi. To oni mnie zainspirowali :D
2. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Nie mam konkretnego ulubionego koloru... Noszę taki, który jest modny lub przypadnie mi do gustu.
3. Lubisz się uczyć?
To zależy. Jeśli to, o czym się uczę, jest według mnie ciekawe, to nauka tego idzie mi łatwiej i tym samym jest przyjemniejsza ;)
4. Ulubiona książka?
Hmmm... Nie mam ulubionej. Ale lubię czytać wszelkie książki fantasy albo romanse.
5. Ulubiona piosenka?
Happysad- "Zanim pójdę"
6. Polecasz jakieś filmy?
"Step Up" <wszystkie części>, "Street Dance" i "Niemożliwe"
7. Ile lat ma twój brat?
Ma 4 lata.
8. Jakie imię żeńskie a jakie męskie lubisz najbardziej?
Żeńskie- Inez  Męskie- Iwan, Tobiasz, Kajtek
9. Masz chłopaka?
Nie
10. Ilu miałaś chłopaków?
Żadnego
11. Masz przyjaciółkę?
Takiej prawdziwej to nie, mam tylko dobre koleżanki.
12. Lubisz pisać posty?
Jeśli mam o czym pisać, to oczywiście!
13. Skąd czerpiesz pomysły na posty?
Głównie z życia, ale różnie bywa ;)
14. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Lubię czytać książki, słuchać muzyki, uprawiać sport... i oczywiście pisać posty!
15. Ulubiony aktor?
Hmmm... chyba nie mam ;)
16. Ulubiony piosenkarz lub zespół?
Happysad i Bednarek
17. Ulubiony film?
Różne... głównie o tańcu :)
18. Ulubiony przedmiot?
Chyba... język polski

2 komentarze:

  1. Świetne odpowiedzi. :D


    U mnie też post (a raczej filmik) z odpowiedziami, może wpadniesz? juulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )