wtorek, 26 lutego 2013

Scenki XD

Cześć Wam!!
Dzisiaj był ogólnie nudny dzień, nie lcząc tego, że nie miałam zdania domowego z angielskiego i przez chwilę było gorąco, bo myślałam, że pani będzie sprawdzać, ale na szczęście tego nie robiła ;)
Jeśli chodzi o tytuł, pewnie się zastanawiacie, o co chodzi :3
Otóż na polskim mieliśmy scenki z lektury pt. "W pustyni i w puszczy". Byliśmy podzieleni na grupy, każda grupa dostała wydarzenie z książki i musiała napisć scenariusz i w ogóle wszystko przygotować. Na nas wypadła scena, jak Staś zabija lwa. Ja byłam Chamisem. Ubrałam prześcieradło i jakąś chustkę XD Na szczęście nie poszło nam źle i ja i moja koleżanka dostałyśmy 6 <każdy był oceniany indywidualnie>. Jak scenkę przedstawiała inna grupa, to przyszedł do nas do sali jakiś chłopak z innej klasy, żeby pożczyć słownik. Mój kolega miał zabawkowy pistolet i mu powiedział, żeby nie szedł dalej i zaczął "strzelać" XD. Później <była jeszcze ta sama scenka> on przyszedł znowu, żeby ten słownik oddać. I mój kolega Michał, który właśnie występował, zaczął do niego krzyczeć: "Won z sali, ja tu mam scenkę!" XD <cała klasa normalnie tarzała się ze śmiechu :D>
Po lekcjach zjadlam obiad i pojechałam na trening. Nie było, źle, a mój kolega Dawid spóźniła się chyba z 10 minut ;)


A tutaj takie fajne kolorwe trampeczki :D
UI takie pytanie na koniec... Co myślicie, żebym zrobiła jutro albo pojutrze posta "25 faktów o mnie" ? Czekam na odpowiedzi w komentarzach ;)
Pa, pa!!

1 komentarz:

  1. Hahahah, to mieliście wesoło na polskim. :D
    Zrób tego posta, przynajmniej się o Tobie czegoś dowiemy :D(ja też go jutro mam zamiar zrobić).

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )