sobota, 16 lutego 2013

Sportowa sobota : )

Heej !!
Dzisiejszy dzień spędziłam, wnioskując z tytułu, na sportowo. Wstałam koło 9.30, ubrałam się, zjadłam śniadanie i pojechałam autobusem na trening ogólnorozwojowy. Po drodze strasznie mi się nudziło, więc czytałam trochę książkę. Na treningu mieliśmy takie ćwiczenia na równowagę. Nie chcielibyście być tam ze mną ;) Po treningu pojechałam z tatą do Sopotu. Są tam teraz Mistrzostwa Polski Seniorów w Tenisie. Ooo, jak się zawiodłam! Myślałam, że na trybunach będzie mnóstwo ludzi, a tam zaledwie 20 osób XD Trochę z tatą pooglądaliśmy mecz, a potem pojechaliśmy do domu. A po obiedzie co? Znowu tenis : D Co ja poradzę? To mój ulubiony sport ; ) Obejrzałam w telewizji mecz Agnieszka Radwańska (Polka)- Victoria Azarenka (Białorusinka). Niestety, ale nasza rodaczka przegrała : (
Teraz siedzę ze słuchawkami w uszach i pilnuję brata. A wieczorem mam zamiar obejrzeć na TVN Street Dance 3D i może pójść spać trochę szybciej niż przez ostatni tydzień. Ach, te ferie :3
A wam jak minęła ta sobota?? Co robiliście ciekawego??

4 komentarze:

  1. Ja byłam na spacerze i u koleżanki więc dość ciekawie.; D
    Co czytałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wakacje z duchami"
      Trochę nudna, ale niestety musiałam, a nie miałam nic innego d oroboty ; )

      Usuń
  2. Ja się uczyłam bo niestety przez ten tydzień będę miała masę sprawdzianów:)
    obserwuje:)
    karolilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Twoja koleżanka poleciła tego bloga. Od razu m,i się spodobał, wiec zaobserwowałam go. Myślę, że mój blog spodoba się Tobie i go też zaobserwujesz.. ^^


    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )