piątek, 15 lutego 2013

Witajcie człowieki :D

To pierwszy post na tym blogu, więc opowiem w nim trochę o sobie i o celu tego bloga : )
Mam na imię Weronika i urodziłam się 10 kwietnia 2000 roku. Wprost uwielbiam czytać książki, szczególnie te fantastyczne, np. "Harry Potter", albo "Władca Pierścieni". Lubię też przygodowe i romanse. Niedawno zaczęłam też... pisać książkę. Ona jest właśnie o nastolatce, która ma swoim życiu różne miłosne przejścia. Jeśli będziecie chcieli, to kiedyś ją opublikuję ; ) Kocham słuchać muzyki! Bardzo lubię- w odróżnieniu od niektórych dziewczyn- sport. Pływam, gram w tenisa ziemnego, a czasami też w nogę. Może najlepsza nie jestem, ale gram ze starszymi chłopakami. W szkole kiedyś często mówili na mnie kujon, bo dobrze się uczę. Na szczęście, teraz mam przezwisko Henio (od mojego nazwiska).
Na tym blogu będę w skrócie opisywać, jeśli mi się uda, każdy dzień. Znajdą się tu też recenzje książek i filmów, które przypadły mi do gustu. Mam nadzieję, że wam też się spodobają.
Tak więc, to już chyba wszystko, co chiałam napisć w pierwszy poście. Pozostaje mi tylko pożegnać się z wami : ) Więc żegnam :3

2 komentarze:

  1. omnomnmonomom *-*, Henio :D
    Dodaj opcję obserwatorów, bo nie da się zaobserwować Twojego bloga. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )