czwartek, 21 lutego 2013

Wyjątkowo nudny dzień

Cześć Wam!!
Dzisiaj wszystko wydawało mi się jakieś przymulające, nie wiem nawet dlaczego : / Wstałam dość późno, zjadłam śniadanie i ubrałam się.Włączyłam telewizor i oglądałam go jakoś do obiadu <wiem, dł;ugo xD>. Siedziałam jeszcze trochę w książkach, bo <niestety -,-> nauczyciele zadali nam na ferie, a nie chcę robić nic na ostatnią chwilę. Później poszłam do optyka. Po drodze kup[iłam sobie gazetę "Party" z książką z serii kryminałów. Jak tylko ją przeczytam dostaniecie recenzję ; ) Dopiero po kolacji usiadłam do kompa i ogarnęłam wszystkie strony : D
Przed snem poczytam jeszcze "Władcę Pierścieni i może obejrzę jakiś film.
Dzisiaj wyglądam masakrycznie, więc będzie tylko jedno zdjęcie ; )

Mam jeszcze na koniec takie pytanie. Wzorując się na innych blogach wpadłam na pomysł, żeby stworzyć posta z pytaniami zadanymi przez Was, na które odpowiem. Jeśli popieracie pomysł, to zadawajcie pytania w komentarzach pod tym postem albo na e-mail: werka1004@wp.pl
Posta napiszę, kiedy będzie przynajmniej 15 pytań ; )

3 komentarze:

  1. 1. Co Cię zainspirowało do założenia bloga?
    2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
    3. Lubisz się uczyć?
    4. Ulubiona książka?
    5. Ulubiona piosenka?
    6. Polecasz jakieś filmy?
    7. Ile lat ma twój brat?
    8. Jakie imię żeńskie a jakie męskie lubisz najbardziej?
    9. Masz chłopaka?
    10. Ile miałaś chłopaków?
    11. Masz przyjaciółkę?
    12. Lubisz pisać posty?
    13. Skąd czerpiesz pomysły na posty?

    Mam nadzieję, że jesteś zadowolona xD


    U mnie też post z pytaniami. Wpadniesz i skomentujesz? juulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
    2. Ulubiony aktor.
    3. Ulubiony piosenkarz lub zespół.
    4. Ulubiona książka.
    5. Ulubiony film.
    6. Ulubiony przedmiot.
    7. Ulubiona piosenka.
    8. Jak zaczęłaś pisać bloga ? ( jak ci to przyszło do głowy

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )