niedziela, 3 marca 2013

25 faktów o mnie ;)

Heej Wam!!
Dzisiaj obiecane wcześniej fakty :D

1. Nienawidzę ostrego jedzenia!!
2. Bardzo zależy mi na dobrych ocenach.
3. Kocham reggae!! ^_^
4. Nie lubię chodzić w spódnicach.
5. Często spóźniam się na lekcje...
6. Uwielbiam czytać książki!!
7. Każdą wolną chwilę mogłabym spędzać na korcie tenisowym :D
8. Lubię stawiać sobie cele i realizować je ;)
9. Nienawidzę fałszywych ludzi -,-
10. Staram się mieć zawsze swoje zdanie.
11. Mam wadę wzroku.
12. Jestem uzależniona od muzyki :D
13. Nie umiem ładnie śpiewać :c
14. Jeszcze nie miałam chłopaka.
15. Uwielbiam taniec!!
16. Mam w szafie ubrania, których nigdy nie założę, ale ich nie oddam.
17. Kocham filmy, w któych gra Johnny Depp :)
18. Jestem kreatywna ^_^
19. Od jakiegoś czasu projektuję dom, w którym chciałabym mieszkać.
20. Lubię robić zdjęcia, chociaż nie jestem w tym najlepsza ;)
21. Nie jestem fotogeniczna :c
22. Nie mam ulubionej pory roku.
23. Piszę książkę :D
24. Lubię porządek, ale nie przepadam za sprzątaniem.
25. Jestem pozytywnie nastawiona do życia!!

Mam nadzieję, że post się Wam podobał ;)
Na dzisiaj to wszystko, więc pa pa!!

8 komentarzy:

  1. Fajnie ^.^
    1,6,9,10,12,13,14,24,25 tak jak ja :P

    julkakasprowicz.blogspot.com (nowy post)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, to mamy wiele wiele wspólnego :D

      Usuń
  2. zaskakując ete fakty.. ^^
    2. 4, 6, 8, 9, 10, 11, 13, 16 jak ja!!
    Pozdrawiam serdecznie^^



    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam ostre żarcie, wszystko bym mogła jeść na ostro ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaj kiedyś fragment swojej książki :)

    Zapraszam: http://aleglupie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko... może nawet założę bloga, na którym będę publikować wszystko, co napiszę ;)

      Usuń
  5. uwielbiam ostre potrawy ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo punktów zgadza się ze mną. :D

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )