sobota, 23 marca 2013

Ach... sobota : D

Cześć Wam!!
Dzisiejszy dzień minął bardzo fajnie : )
O 8.45 tata zawiózł mnie do szkoły na próbę do przedstawienia. Wyszła dość dobrze, poza jedną scenką, ale uwierzcie, że nie chcecie znać szczegółów xD W każdym razie wszyscy się śmiali.
Zaraz po próbie pojechałam na ogólnorozwojówkę. Straaszny wycisk, ale było bardzo fajnie. Jak biegaliśmy tyłem, to ja mądra przewróciłam się o swoje nogi xD Później jeszcze, jak graliśmy w nogę, to jak walczyłam z kolegą o piłkę, to jakoś tak wpadłam na niego, wywróciłam się i trochę przejchałam nogą po piasku : /
W domu zjadłam pyszny obiadek : ) Później pojechałam z mamą na zakupy
Zaraz będę dokanczać oglądanie zaczętych filmów na internecie <Harry Potter i Zakon Feniksa Zmierzch: Przed świtem część 1>




Takie sobie jadłam winogronka : D



A to mój ekwpinuek na wieczór filmowy ; )

Mam nadzieję, że post się podobał : ) A ja już na dzisiaj kończę, bo idę oglądać filmy!! Pa pa ; )

2 komentarze:

  1. hah Wercia wiem o co chodzi z scenkami "na kolanka i proszę chodź!" hah no wiesz ja mam gorzej jeden fart że mam przynajmniej z kimś normalnym siedzieć :D (nie mówię że ty nie! tylko o te przedstawienie)

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )