czwartek, 14 marca 2013

Baardzo fajny dzień!!

Heejoo!!
Tak więc... dziś mamy czwartek. Jeszcze trochę i weekend!!
Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo fajnie. Nie licząc oczywiście tego, że spóźniłam się trochę na pierwszą lekcję, ale pani nawet tego nie zauważyła ;) Tą pierwszą lekcją była przyroda. W sumie luźno było, bo mieliśmy przygotowanie do testu kompetencji i pani oddawała zadania domowe <it's 5+>. Później były dwie godziny matmy <;_;>. Nie chcecie wiedzieć, jak było. Po matmie mieliśmy angielski. {rzygotowanie do sprawdzianu... Na koniec w planie jest w-f. Jak się okazało, na hali są zawody, wiec nie mieliśmy ani miejsca do ćwiczenia, ani nawet szatni, żeby się przebrać. Została nam tylko antresola, z której dobrze było widać całą ahlę. Trochę patrzyłam z koleżankami, na uczestników tych zawodów, a później zaczęłam grać z chłopakami w ping-ponga. Najpierw grałam z takim młodszym, ale on wzrostowo był chyba niewiele niższy ode mnie, a ja nie byłam rozgrzana. Później, jak grałam z dwoma chłopakami z rownoległej klasy, to z nimi wygrałam, ale pdejrzewam, że dawali mi fory xD

Po lekcjach poszłam do fotografa, żeby zrobić zdjęcia do legitymacji do gimnazjum. Potem byłam jeszcze w papierniczym i u lekarza, bo musiałam iść na szczepienie ;/
W domu zjadłam obiad i poszłam na kaszubski. Po zakęciach tata po mnie przyjechał i zawiózł do domu. Na kolację zjadłam naleśniikii!! Omomomomom *_*
Teraz siedzę i narzekam, bo po szczepieniu boli mnie ręka ;/ Ale niedługo przejdzie i wszystko będzie w porządku :D


Znowu nie ma moich zdjęć, ale jak tylko będę miała aparat, to pstryknę jakieś fotki ;)
Chyba zauważyliście obok ikonkę "Twitter". To jest mój profil na Twitterze, na którego serdecznie was zapraszam, Chcę też polecić bloga mojej koleżanki oto link KLIK.
Proszę jeszcze, żebyście wybaczyli mi, kiedy nie napiszę posta, bo to znaczy, że miałam zawalony dzień i nie mam na nic więcej siły. Tak najczęściej może być w środy, bo wtedy nie ma mnie w domu od 7.15 do ok. 19.00.
Na dziś to wszystko, więc żegnam się z Wami ;)

2 komentarze:

  1. Mmmm, pyszne zdjęcie. *,*

    Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award .

    julkakasprowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )