sobota, 9 marca 2013

Codzienna rutyna... nie taka zła ; D

Witam serdecznie!!
Tak się cieszę, że jest sobota <i mam nadzieję, że wy też :D>!! W sumie spędziłam ją tak, jak zawsze...
Wstawanie, ubieranie, jedzenie, trening, obiad, sprzątanie, trochę telewizji i kompa, dodawanie posta ; )
Ale nie narzekam, w sumie nawet lubię tę codzienną rutynę. Oczywiście są czasami takie dni, które chciałabym spędzić inaczej niż zawsze, ale ogólnie nie jest źle : )
Czasem zastanawiam  się, jak by to było ,gdybym np. była niepełnosprawna... Nie mogłabym robić niektórych albo większości rzeczy, które wykonuję teraz. Oczywiście jakoś bym sobie radziła, ale wszystko by było inaczej. Tak czy siak, ja cieszę się z tego, że jestem w pełni sprawna i lubię tę swoją codzienną rutynę.
Ale jeśli komuś nudzi się wykonywanie codziennych czynności, to w każdej chwili można to zmienić. Można zaszaleć, wyjechać, pójść na zakupy, cokolwiek, byleby nie robić tego co zwykle. To nie wymaga ani dużo siły, ani poświęcenia. Można wszystko zostawić, pójść gdzieś, albo po prostu chociaż na jeden dzień zerwać kontakt z rzeczywistością.
Taka oderwanie od codzienności może wyjść na dobre ; ) Ale ta codzienna rutyna też nie jest zła i da się z nią żyć : D



Tak mnie dzisiaj naszło na przemyślenia, że napisałam właśnie takiego posta ; ) Mam nadzieję, że się Wam podobał i już się z Wami żegnam. Pa pa : D

9 komentarzy:

  1. łądne zdjęcia :)
    sobota, sobota i po sobocie :(
    obserwujemy? ja juz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zaobserwowałam ;)
      Szkoda, że ten weekend tak szybko miaj :(

      Usuń
  2. Ale tam! Już za perę miesięcy Wakacje! Mi się podobały te przemyślenia. Ja też lubię takie leniwe soboty chociaż zawsze idę do koleżanki na noc albo gdzieś :D

    Obserwuje.
    Agnes-intuicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pewnie!! Już się doczekać nie mogę ;D

      Usuń
  4. świetny post, zapraszam do siebie
    bodyy-rockk.blogspot.co.uk
    może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ja już zaobserwowałam ;)
      Masz bardzo fajnego bloga :D

      Usuń
  5. Ciekawy post.;p
    Obserwuję i liczę na rewanż.:P
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )