poniedziałek, 4 marca 2013

Już czuć wiosnę!!

Cześć!!
Dzisiejszy dzień jest inny niż poprzednie. głównie dlatego, że w powierzu już czuć przedsmak wiosny : )
W szkole też nie było źle. Zaczęłam od kółka, na które się spóźniłam, ale pani jest na tyle fajna, że pozwala się spóźniać, jeść, pić i wychodzić do toalety bez pytania.
Później była przyroda i pani pytała ;_; Miała zapytać trzy osoby, a zapytała pięć. Najwięcej "emocji" było, jak typowała ostatnią osobę. Cisza grobowa. W końcu padło na kolegę, który siedzi ławkę przede mną!! Ja z koleżanką z ławki odetchnęłyśmy z ulgą ; )
Reszta lekcji minęła bez rewelacji, oprócz tego, że pani zapowiedziała na jutro kartkówkę z zaimków, ale nie muszę się uczyć, bo to jest łatwe : D
Jak wracałam ze szkoły, to rozmyślałam nad zbliżającą się szybkimi krokami wiosną. Wtedy dotarło do mniue, że trzeba kupić buty i kurtkę!! Chyba, że się ma ; ) Ja znalazlam sobie na wiosnę bardzo fajny płaszczyk, ale może zdecyduję się na parkę.
Ach, ta piekielna matma -,-

Wczoraj z nudów zrobiłam takie serduszko z m&m's'ów ; )
Oto książka do czytania na dzisiejszy wieczór : ) Bardzo polecam!!

Na dzisiaj to wszsytko, bo muszę czytać powyższą książkę ;) Pa pa!!

3 komentarze:

  1. Nienawidzę, gdy nauczyciel woła do odpowiedzi. A tym bardziej, gdy pyta wiecej osób, niż zamierzał -,-
    pozdrawiam serdecznie^^



    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tego nie znoszę, ale z moich nauczycielei pyta tylko pani z przyrody, a mnie w tym roku jeszcze nie pytała : D

      Usuń
  2. obserwujemy ? wiem, ze to może być monotonne pytanie, ale ja zaczynam dopiero blogować, a mnie i tobie przydało by się więcej obserwatorów. Proszę, dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )