wtorek, 12 marca 2013

Lubię wtorki : )

Dzień doberek!!
Już mamy wtorek!! Jak ten czas szybko leci. Zanim się obejrzymy będą święta, potem wakacje i kolejny rok szkolny. Czasami nawet nie można się nacieszyć miłymi chwilami.
Dzisiaj miałam do szkoły na 9.20. Taka miła odmiana, bo we wszystkie inne dni tygodnia chodzę na 7.30 ;/ Zaczęłam angielsim i kartkówką. Mam nadzieję, że dobrze mi poszła, ale to okaże się najszybciej jutro <trzymajcie kciuki>. Później matma. Ku mojemu zaskoczeniu, nie było najgorzej. Po matmie dwie godziny polskiego. Może mi się tak tylko wydaje, ale to chyba najbardziej lubiany przedmiot w mojej klasie ; ) Chyba ze względu na panią, bo jest bardzo symaptyczna. Po polskim by;a religia. Specjalnie ciekawie nie było, oprócz tego, że mj kolega wszedł pod ławkę <on siedzi w pierwszej, zaraz przy biurku>. Wzyscy się śmieli, że wącha pani nogi xD Po religii poszłam na kółko, a później jeszcze na próbę do przedstawienia na Wielkanoc.
Po obiedzie <jakiś ryż na słodko-kwaśno> pojechałam na trening. Fajnie się grało, dooki nie oberwałam od kolegi piłą, która przycisnęła okulary do twarzy i mam taką rankę przy oku ;/ Ale boli tylko jak dotknę ; )
Zanim pójdę spać, muszę jeszcze powtórzyć sobie do sprawdzianu z przyrody.


Zdjęcia są z "różnych parafii", bojak byłam w niedzielę u babci, to zostawiłam aparat i nie mam jak robić zdjęć ;/ Na dzisiaj skończyłam i żegnam się z wami ; )

2 komentarze:

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )