środa, 6 marca 2013

Nawał pracy = brak czasu!!

Witam Was!!
Przepraszam, że wczoraj nie dodałam posta, ale nie miałam kompletnie czasu!!
Jak wróciłam do szkoły, to zjadłam obiad i zaraz musiałam jechać na trening. Po treningu robiłam lekcje i do późna siedziałam, powtarzając materiał z przyrody <niegdy nie wiadomo, kiedy pani zapyta, a pyta dość częst i mnie jeszcze nie pytała>.
Dzisiaj zaczynałam lekcje o 7.30 <;_;>. Anglistka i polonistka zapowiedziały kartkówki <wtorek i piątek>, a matematyczka przypomniala o jutrzejszym sprawdzianie. Do tego pani z przyrody w każdej chwli może zapytać, więc trzeba na bieżąco powtarzać materiał i być zawsze przygotowanym. Dlatego zaraz jeszcze przejrzę zeszyt z przyrody. Jutro będę musiała uczyć się piątkowego sprawdzianu z historii. Nic jak narazie nie umiem, więc marny mój los ;_;
Nawet na treningu się nie przelewa, bo dzisiaj, jak skończyłam, to po prostu padałam na twarz. Trenowałam tylko z kolegą i trenerem i non stop biegałam!!


Dzisiaj takie tenisowe obrazki, bo nawet nie miałam czasu zrobić zdjęć : (
Ale obiecuję poprawę i postaram się, jeśli będę miała czas, dodawać posty codziennie ; ) I na dzisiaj już koniec, więc pa pa!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )