niedziela, 24 marca 2013

Niedziela ; )

Heeii!!
Dzisiaj Kokolejna niedziela. Tylko, że ta jest trochę inna, bo w kościele śiwęcimy palmy, a to oznacz, że już tydzień będą... Święta!! : D Baardzo się cieszę! W środę ostatni raz do szkoły, a potem wolne ; ) Tylko, że pootem w następną środę znowu będzie nauka, a ja w czwartek po świętach mam test po klasie 6. : /
Dzisiaj w kościele dla odmiany śwęciłam palmę po części zrobioną przeze mnie, bo na kaszubskim robiliśmy takie z bibuły. Niestety nie mam zdjęcia, bo nie zdążyłam zrobić, a aparat mi się rozładował :c W domu na obiad zjadłam skrzydełka : D Kocham jee!!
Później poszłam z mamą i bratem do babci ; ) Fajnie było, bo była moja kuzynka : D


To właśnie moja kuzynka- Amelka : D

Właściwie tylko te dwa zdjęcia udało mi się zrobić, bo zaraz po tym padła mi bateria : / więc moich zdjęć nie ma... może to lepiej xD
Na dzisiaj to tyle, pa pa ; )

1 komentarz:

  1. słodziudka a ja będę ciocią (chłopca Brunona lub Kajetana a dziewczynki Klary lub Laury)
    Ja tam i tak wolę imię chłopca Antek a dziewczynki sama nie wiem

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )