piątek, 29 marca 2013

Świąteczne zakupy ; )

Dzień dobry zaśnieżony!!
Jak widzicie, za oknem pada śnieg. A więc jednak na Święta będzie!! Tylko, że nie te Święta -,- Ja już nie ogarniam!! Na Boże Narodzenie, w grudniu, śniegu nie było wcale!! A teraz, na Wielkanoc, jest mnóstwo!! i weź tu człowieku nie zwariuj... W sumie to tegoroczne Święta Wielkanocne niczym nie różnią sie od Bożego Narodzenia z poprzednich lat, oprócz choinki. Na Lany Poniedziałek będziemy się rzucać śnieżkami. Ja lubię śnieg, ale wszystko ma swoje granice. W marcu powinno świecić słońce, kwiaty powinny rosnąć, wszystko powinno budzic się do życia. A nie jakiś tam śnieg!! Ja chcę już tą wiosnę!!
Ale zmieniając temat, byłam dzisiaj z rodzicami na zakupach świątecznych <nie, nie na Boże Narodzenie, tylko na Wielkanoc xD>. Najpierw kupiliśmy mięso i warzywa, potem pojechaliśmy do supermarketu. Spędziliśmy tam chyba ze cztery godziny xD. Rodzice kupili mi prezent. Nie dowiecie się dzisiaj... podpowiem tylko, że jeśli ktoś ma najnowsze Bravo, to nie spojrzy na karty flirt i Zayna Malika ^_^
Niestety na trening dzisiaj nie pojechałam, jakoś tak wyszło.
Mam nadzieję, że chociaż do tej niedzieli albo poniedziałku trochę się wypogodzi. I liczę też na ładną pogodę w maju, bo jadę z klasą na wycieczkę do Poznania ; )




A Wam jak idą przygotowania do Świąt?? Zimowe kurtki, czapki i rękawiczki wyprane?? Nieee... żartuję ; ) Jajka pomalowane? Prezenty kupione? Święconka na jutro przygotowana? Dania ugotowane?
Pa pa : D

4 komentarze:

  1. Już po świętach u mnie ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak śnieg teraz- już w kwietniu nawet to przesada ;d Ale niedługo już będzie lepiej! ;)
    ____________________
    loonaos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość zdjęć z mojego nagłówka pochodzi ze stron: loveit.pl bądź weheartit.com

    Pozdrawiam. agnieszka-codziennosc.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )