czwartek, 28 marca 2013

Wolnee!!

Czeeeść!!
Jestem baardzo szczęśliwa, bo już mamy przerwę świąteczną i nie trzeba chodzić do szkoły : D Nie trzeba robić zadań domowych przygotowywać się do sprawdzianów i wszystkiego, co się robi jak się chodzi do szkoły. Ale jest jeden minus... W pierwszy czwartek po świętach mamy sprawdzian po klasie 6.  : / Ale w sumie im szybciej go napiszę, tym szybciej będzie po wszystkim, a wynikiem to nie trzeba się bardzo martwić, bo on pokazuje poziom każdego ucznia i nic od niego nie zależy.
Przygotowania do Świąt idą pełną parą. Byłam dzisiaj u mojej babci i ona piekła tort, bo akurat w Wielkanoc moj wujek ma urodziny ; ) Mmmm... marcello :3 W niedzielę idziemy do wujka i spotkam się wreszcie z kuzynką, której nie widziałam od miesiąca!!
U mnie w domu może nie czuć jeszcze zapachu potraw, ale za to ozdoby są rozwieszone w wielu miejscach ; )
Zmieniając temat, w poniedziałek byłam złożyć papiery do gimnazjum. W tej szkole można się zgubić!! Jak wreszcie dotarłam do sekretariatu, to oddałam wszystko co potrzebne i dostałam taką książkę, z której muszę przeczytać 90 stron, bo w maju jest wypowiedź pisemna. Dostałam też taką małą przypinkę : D



We wtorek nie było nic szczególnego oprócz próby generalnej do przedstawienia na Wielkanoc. Gra nie najgorsza, ale zachowanie- katastrofa!! Pani nas chciała przetrzymać, żeby przećwiczyć jeszcze raz, ale na szczęście tego nie zrobiła.
Wczoraj mieliśmy już przedstawienie, a właścwie trzy, bo wszystkie klasy by się nie zmieściły na sali gimnastycznej. Moja polonistka powiedziała, że wyszło świetnie ; ) Moja klasa była na pierwszym apelu i jak moje koleżanki wyszły przebrane za kurczaki <ach, ta wyobraźnia pani od religii xD> to tak się śmiali, że nie wiem : D
Dzisiaj pojechałam z tatą i bratem do fryzjera. Tylko moj brat był cięty. A mi tata kupił kolczyki : )




Później, jak już wspomniałam, pojechałam do babci ; )
Mniej więcej tak minęła mi połowa tygodnia. Przepraszam, że wcześniej nie pisałam, ale jakoś brakło mi weny :c Mam nadzieję, że mi to wybaczycie ; ) Takie pytanie na koniec... Lepiej mi w grzywce czy bez?? Czekam na Wasze odpowiedzi i już się żegnam. Możliwe, że pojawi się dzisiaj jeszcze jeden post, ale to może taka mała niespodzianka :3

1 komentarz:

  1. Śliczne kolczyki. Totalnie w moim stylu. Trzymam kciuki na sprawdzian 6klas. Ja miałam 28 pkt i zdałam do wymarzonej szkoły. Zobaczymy, czy Ty dasz rade.
    Pozdrawiam serdecznie^^

    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )