poniedziałek, 11 marca 2013

Znowu szkoła...

Cześć Wam!!
No i znowu mamy poniedziałek. Weekend się skończył i trzeba brać plecaki i iść do szkoły. Wracamy do sprawdzianów i kartkówek. Kartkówek... ZAPOMNIAŁAM!! Mam jutro kartkówkę z angielskiego!! Ale trudno, później się tym zajmę.
W każdym razie ja nawet lubię chodzić do szkoły i nie narzekam. Ja w ogóle mało narzekam. Przystaję też na prośby i propozycje innych, jeśli nie zagrażaj niczemu ani nikomu. Ale często mam też swoje zdanie. Ludzie mi mówią, że jestem uparta. To się nawet zgadza, bo mój znak zodiaku to Baran ; )
Ja nie jestem jakąś tam wielką pesymistką i do wielu rzeczy podchodzę pozytywnie.
A mój dzień był jak każdy poniedziałek od początku roku szkolnego: wstawanie, poranna toaleta, śniadanie, szkoła, obiad. Teraz jeszcze muszę zrobić lekcje i nauczyć się do tej piekielnej kartkówki <taką jest optymistką xD>. Ale mam szczerą nadzieję, że dobrze mi pójdzie. Wy też możecie trzymać za mnie kciuki ; )


Hahahaha, forever alone xD

Dodałam takie zdjęcia, bo przez tą pogodę zatęskniłam za latem. Och... ale już niedługo ma być cieplej, więc byle do wiosny i pa pa!! ; )

1 komentarz:

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )