wtorek, 19 marca 2013

Znowu zima -,-

Heejj!!
Jak widzicie za oknami znowu nawiedziła nas zima. Też już Was to denerwuje?! Bo mnie bardzo... Ja już chcę wiosnę!! Nie chcę już nosić tych grubych kurtek, szalików, czapek, rękawiczek... Chcę wiosenne buty!! Wy pewnie też, prawda?
Nie licząc pogody, dzisiejszy dzień nie był najgorszy. Mam rekolekcje, więc do szkoły przyszłam tylko na przygotowanie do sprawdzianu po klasie 6. Później miałam jeszcze próbę do przedstawienia na Wielkanoc, ale takie rzeczy to akurat lubię ; )
Jak wrociłam do domu <10 minut dłużej przez śnieg -,-> to zjadłam obiad, opbejrzałam 2 i pół odcinka "Brzyduli" na tvnplayer <posatwiłam sobie cel obejrzenia wszystkich> i pojechałam na trening. Średnio mi szło, ale trudno... jutro się postaram : )
Teraz siedzę ze słuchawkami wypełnionymi muzyką Happysadu i mentalnie przygotowuję się do jutrzejszego dnia xD <nie wiem nawet co to znaczy>







Mam na koniec takie pytanie. Gdzie można kupić parkę? Bo szukam i nie mogę znaleźć. Jak wiecie, to piszcie w komentarzach, a ja się żeganm, pap pa ; )

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. tu masz fajną parkę! :D
    http://www.sheinside.com/Green-Hooded-Long-Sleeve-Polka-Dot-Zipper-Cotton-Blends-Outerwear-p-93930-cat-1735

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )