poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Jeszcze jeden dzień szkoły :D

Witajcie!!
Brzydka dzisiaj pogoda u mnie :c Rano chłodno, po południu deszcz. Słońce wyjrzało dosłownie na chwilę. W szkole nie aż tak źle. Pomijając to, że dostałam 3 ze sprawdzianu z przyrody <ja ;_;>. Ale dostałam też 5+, więc nie jakoś o tym mamie powiedziałam xD Na historii mnie nie było,m bo pisałam konkurs z matmy. W sumie nie był aż taki trudny, ale w jednym zadaniu strzelałam, bo było kosmiczne xD Na religii pani w sumie robiła historię, bo teraz mamy takie temat, które mówią o początkach chrześcijaństwa i coś takiego. Na polskim też mnie nie było, bo jutro mamy występ na 3 Maja i mieliśmy próbę.
Jeszcze jeden dzień!! Jeden dzień i wolne!! O jaa, jak ja się cieszę :D Faktem w sumie jest to, że s maja będę musiała iść ze sztandarem do kościoła na mszę< mój kolega będzie go trzymał>, a później mamy jeszcze taki sam występ co jutro w szkole, ale w sumie to tylko jakieś 2 godziny ; ) Dam radę : )
Słyszeliście pewnie już <albo widzieliście>, że od lipca ma zostać usunięta opcja obserwatorzy. Dużo bloggerów przenosi się teraz na bloglovin'. Ja też postanowiłam tak zrobić. Oto mój bloglovin' : ) Jak chcecie śledzić moje poczynania, to śmiało :3

Znajdziecie mnie też na askutwitterze : ) Zapraszam serdecznie!!



A Wy macie wolne dopiero od środy czy już od dzisiaj??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )