poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Kolejny tydzień...

He, he, hej!!
I zaczął się kolejny tydzień... Znowu trzeba iść do szkoły. Chyba nie muszę wspominać, że pogoda nareszcie jest wpsaniała xD Mam nadzieję, że ona trochę mnie zmotywuje do chodzenia do szkoły. Chciałabym też zacząć biegać, ale nie wiem czy mi to wyjdzie xD
Szłam do szkoły na 7.30. Tak dla odmiany się nie spóźniłam ; ) Zaczynałam kółkiem, na którym miałam przygotowanie do konkurs <idę w czwartek>. Potem miałam przyrodę <2 godziny ;_;>. Mieliśmy najpierw o Antarktydzie, a potem takie powtórzenie o wszytkich kontynentach. Na historii było o II wojnie światowej. Okupacja, warszawskie getto itp. Potem była religia... Nie wiem skąd pani to wzięła, ale mówiła nam o rozwoju chrześcijaństwa i tak ma być przez kilka następnych lekcji xD Na polskim mieliśmy mieć sprawdzian, ale pani przez to, że sprawdzała prace z konkursu ortograficznego dla kl. V-VI i III, zupełnie zapomniała o sprawdzianie i nie mieliśmy go : D Na koniec miałam jeszcze dodatkowe zajęcia z panią od polskiego, bo dostałam się do miejskiego etapu Konkursu Ortograficznego <tego, co pani sprawdzała> i juto idę.
Jak wróciłam do domu to zjadłam obiad izaczęłam odrabiać lekcje. Postanowiłam na trochę przerwać i napisać posta, ale zaraz wracam do lekcji ; )

To Amelka : )

To mój brat Wiktor ; )

A to ja z Amelką : D

To było kilka zdjęć z wczoraj. Na dzisiaj to już wszsytko. Chcę tylko wspomnieć, że do piątku posty będą pojawiać się bez zdjęć, tylko z inspiracjami, bo mój tata wyjeżdża dziś do Niemiec i zabiera mi aparat -,-
To paa!!

3 komentarze:

  1. ja też chcę zacząć biegać. Na szczęście pogoda jest wspaniała. Szkoda, że czasu brak^^ Ale dam radę. za Cb też trzymam kciuki^^
    pozdrawiam ;*



    Miśka
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twoje okulary! : D
    Zapraszam do mnie: http://imaginyz1dnew.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnego masz bloga :)
    oczywiście obserwuję :)
    zapraszam : arica-sb.blogspot.com ;33

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )