czwartek, 11 kwietnia 2013

Korespondencja z Francją/ Konkurs ; )

Cześć!!
Ostatnio pisałam tu w sobotę. Dość sporo się od tego czasu wydarzyło. W poniedziałek miałam zawody z kosza. Moja szkoła w kategorii dziewcząt zajęła 3. miesjce. Z czterech, ale to już taki szczegół xD We wtorek mieliśmy mieć kartkówkę z angielskiego, ale pani była taka łaskawa, że przełożyła ją na środę ; ) No i w tą środę miałam też urodziny.Po pierwszej lekcji koleżanki  koledzy z równoległej klasy zaczęli składać mi życzenia : D Dostałam od nich 2 cukierki ; ) Oni w ogóle są bardziej symaptyczni niż moja klasa xD Kartkówka z angielskiego była baardzo łatwa i pewnie będzie 5.
Dzisiaj byłam na konkursie recytatorskim. Teksty mówiłam po kaszubsku, więc nie będę Wam tu ich przedstawiać, bo pewnie nie zrouzmiecie xD Zajęłam pierwsze miejsce i 22 kwietnia jadę na etap powiatowy.
To mój dyplom ; )

Teraz siedzę i nadrabiam lekcje z dzisja bo przez konkurs nie poszłam na lekcje. Ale w sumie nie narzekam, bo był sprawdzian z muzykii mam dodatkowy tydzień na nauczenie się do niego. Ale teraz muszę sięjeszcze nauczyć do sprawdzianu z historii, bo był tydzień temu, a mnie nie było w szkole, więc go nie pisałam. I muszę jeszcze zrobić pracę na plastykę, bo tydzień temu na lekcji kończyliśmy i oddawaliśmy takie dziwne coś <zależność formy od treści>. Pokażę Wam jutro ; )


Ach, piekielne lekcje!! W sumie póki co to nie są trudne, w gimnazjum pewnie będzie gorzej xD

A jeśli chodzi o tą korespondencję z Francją... Nauczyciele angielskiego z naszej szkoły nawiązali kontakt z takim nauczycielem angielskiego ze szkoły we Francji. Oni zrobili coś takiego, że uczniowie z Francji napiszą takie niezaadresowane listy, w których napiszą trochę o sobie <wiek, płeć, zainteresowania, z kim chcą pisać itp.>. Ten nauczyciel wyśle e-mailem te listy do naszej szkoły. Nasi nauczyciele nam telisty dadzą, a my mamy sobie wybrać osobę, z którą chcemy pisać. Piszemy do tej o soby i nauczyciel wysyła te listy do Francji. I przez nauczycieli piszemy z tą osobą ; ) Sporo osób zgłosiło się do tego "projektu". Ja też. Wybrałam sobie dziewczynę, która ma 13 lat i ma na imię Cassandra.
To list od Cassandry. Możecie się nie rozczytać, bo niestety ona nie ma najładniejszego pisma, a poza tym ja nie mam lustrzanki, a cyfrówką nie robi się aż tak wyraźnych zdjęć.

Ostanio w ogóle robi się coraz ładniejsza pogoda : D Bardzo mnie ot cieszy, bo mam już dość zimy -,- Ale pewnie jeszcze kilka dni i będzie można chodzić w wiosennych kurtkach i butach... Ale  maju mają być upały, a ja na koniec maja jadę do Poznania z klasą i już się nie mogę doczekać : )



Wiosna już blisko : D <zdjęcia robione we wtorek>



A co wy robiliście przez ostatnie kilka dni?? U was już wiosenna pogoda czy jeszcze zimowa??

2 komentarze:

  1. łaaał.. pierwsze miejsce.. no no no. szalejesz^^
    Pozdrawiam ;*



    Miśka
    http;//misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulujęę1:) oby takdalej :) u mnie pogoda mieszana, raz ladnie raz brzydko :C

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )