sobota, 27 kwietnia 2013

Próby, próby wszędzie...

Good evening : )
Znowu dostałam wycisk na treningu!! Ale w sumie to chyba dobrze, bo im więcej wysiłku wkładamy w tening, tym lepsi jesteśmy w tym, co robimy. Dzisiaj na treningu były tylko cztery osoby. Ja i trzech chłopaków. Nie lubię jak jestem jedyną dziewczyną na treningu xD Ale co na to poradzić. Ogołnie na ogólnorozwojówkę chodzą oprócz mnie jeszcze dwie dziewczyny. Ta, którą bardziej lubię, grała dzisiaj sparring <patrz. dół posta>, a druga <ona ma chyba 8 lat> nie wiem czemu nie przyszła. Na koniec standardowo graliśmy w nogę. Myślałam, że znowu pójdzie mi fatalnie <kolega kilka razy mi wypominał, żebym biegala -,- jeny jak mnie to denerwuje!!>, ale nie było najgorzej.
Po treningu standardowo powrót, obiad, sprzątanie i luz.
Próba... Wczoraj przez nią musiałam opuścić trening tenisowy!! Ale niestety pani jest taka, że wszystko musi być tak jak ona chce, nie ma, że ktoś ma jakieś dodatkowe zajęcia czy coś innego. Jeśli jest wyznaczony do przedstawienia, musi być na próbie. Dzisiaj też byłam i walczylam z czasem, żeby zdążyć na ogólną. Na szczęście zdążyłam. teraz mam prób poniedziałek, ale na szczęście nie mam żadnych oddatkowych zajęć, więc nie będę musiaę nigdzie spieszyć, bo we wtorek jest przedstawienie i jestem zwolniona ze wszystkich lekcji :D
Wczoraj jak wracałam z koleżanką <Julką> ze szkoły <z próby xD> to znalazłam w torebce aparat i robiłyśmy sobie zdjęcia. Wyszła taka mini sesja ; )



Hahahaha xD Mądre my xD Do zdjęć zasłaniać się aparatem i telefonem x) <to ostatnie robione przez Julkę telefonem, bardzo dobra jakość, prawda?>
Na koniec dodam jeszcze tylko, że jutro chcę iść biegać, tylko nie wiem, co z tego wyjdzie xD Kończę już na dziś, papa : )

1 komentarz:

  1. Wanna follow each other, dear? It would be a pleasure for me and we could keep in touch, though! Just let me know!

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )