sobota, 13 kwietnia 2013

Spring clothes :D

Witam witam!!
Już na początku wspomnę, że to pierwszy w pełni wiosenny weekend w tym roku!! Ja się tym baardzo cieszę : D
Dzisiaj na 9.00 szłam do szkoły na konkurs i ubrałam trochę cieńszą kurtkę od zimowej, bo mama powiedziała, że w wiosennej będzie mi za zimno. Pod spodem miałam tylko bluzkę z krótkim rękawem. Ooo, jak mi było gorąco!!
Na trening pojechałam w zimowej kurtce, ale była cała rozpięta, bo bym chyba się ugotowała xD
Jeśli tak dalej pójdzie, to może chociaż trochę wiosny nam zostanie, bo ona ma kiedyś w ogóle zniknąć :c i mają być tylko trzy pory roku :c To będzie dla ludzi taki szok, bo jednego dnia może być -5 stopni, a drugiego nagle +10!!
Ale jak narazie wiosna jest i tego trzeba się trzymać ; ) Dzisiaj ogólnie było bardzo ładnie, chociaż po południu trochę się u mnie popsuła pogoda, bo zaczęło padać, ale tak przelotnie.
A jeśli chodzi o tytuł posta... Wczoraj po treningu pojechałam z rodzicami do sklepu i kupiłam sobie buty na wiosnę : ) Ciekawe, ile je ponoszę, bo niedługo ma być cieplej xD Dzisiaj już jechałam w nich na trening : ) Wcześniej pisałam Wam też w tym poście, że rodzice kupili mi prezent na Wielkanoc. To była taka faajna kurtka ; ) Nie wychodziłam w niej jeszcze na dwór, ale myślę, że w poniedziałek już ją ubiorę <ewentualnie we wtorek :D>.
To kurtka...
...a to buty : )

Przed chwilą skończyłam pomagać mamie w robieniu sałatki, bo jutro przyjeżdżają do nas goście. Zaraz będę szła do spania, bo chociaż raz chcę zasnąć o normalnej porze <i tak wiem, że to nierealne i wyjdzie na to, że znowu pójdę spać po 12.00 xD>.
Co sądzicie o kurtce i o butach??

3 komentarze:

  1. Mam podobną kurtkę, a buty śliczne *-*
    Fajnie, że już wiosna przyszła i mam nadzieję, że zostanie (chociaż altem bym nie pogardziła :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. super buty! :) a sweter Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żebym się czepiała, ale to jest kurtka xD Ale dziękuję za komplemnt : )

      Usuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )