sobota, 6 kwietnia 2013

Very long break...

Hi!!
Strasznie długo mnie tu nie było, nie wiem czemu :c Przepraszam za to baardzo i mam nadzieję, że mi wybaczycie ; )
Przez ten dość długi czas nieobecności nie działo się za wiele, pomijając święta. W sobotę byłam w kościele, z koszyczkiem :D Później jeszcze robiłam ostatnie porządki w pokoju. Zlecialy mi na tym jakieś trzy godziny, ale to szczegół xD
W niedzielę byłam w kościele na 12.30, bo na rezurekcję nie zdążyłam, a na msze o innych godzinach rzadko chodzę. Potem poszłam z rodzicami i bratem do wujka, urodziny <jak wspominałam, to akurat mu wypadły w święta ; )>. Była chyba cała rodzina i kilku znajomych. Był też taki chłopiec <syn kolegi moich rodziców i wujka>, który jest teraz w drugiej klasie i się zachowuje, jakby miał ADHD. Ja, moje kuzynki i kuzyn nazywamy go NEO xD Byliśy u wujka gdzieś do drugiej w nocy i wróciliśmy do domu.
A takiego fajnego zająca widzieliśmy po drodze z kościoła xD
A to mój brat : )

W poniedziałek też byłam w kościele. Potem poszłam do babci. Faajnie było, jak to u babci :D
We wtorek siedziałam cały czas w domu, a na 18.00 pojechałam na trening.
W środę poszłam już do szkoły, bo niestety trzeba było iść :c. Cały dzień bolał mnie brzuch. Nauczyciele cały czas nawijali, co może na testach po szóstej klasie i oczywiście jakieś tam ostatnie przygotowania: zadania, kto gdzie siedzi i w ogóle... Na trening nie pojechałam, bo zbyt źle się czułam.
W czwartek były już testy. o 8.30 weszliśmy na salę, a o 9.00 zaczęliśmy pisać. Wszystko było banalne i mogłabym spokojnie myśleć o 40 punktach, gdyby nie moja genialność -,- W jednym zadaniu otwartym z matmy <tym o książkach- takie info dla tych, którzy też pisali> źle przeczytałam treść xD Zamiast o 5 więcej, przeczytałam 5 razy więcej!! A później jeszcze wszystkie zadania czytałam, niektóre nawet po kilka razy!! I źl to zadanie zrobiłam, ale wszystkie zamknięte mam dobrze, a z polskiego też jestem dobra, więc mam nadzieję, że będzie chociaż 39 punktów, bo staram się dostać do dobrego gimnazjum i przy okazji mam nadzieję na tytuł ucznia roku ; ) Nauczyciele biorą pod uwagę <według mnie> praktycznie wszystko. Ale będę robić wszystko, żeby jakoś mi się udało : )
Wczoraj nie byłam w szkole, bo jeszcze średnio się czułam, i na trening też nie pojechałam. Pół dnia przygotowywałam się do konkursu z angielskiego. Później siedziałam przy komputerze i oglądałam Ukrytą prawdę.
Dzisiaj wstałam chyba o 8.20, a na 9.00 musiałam być w szkole na konkurs xD Przyszłam na ostatnią chwilę, chociaż nauczycielki  wpuszczały do sali kilka minut po dziewiątej. Na 12.30 pojechałam autobusem na ogólnorozwojówkę. Podczas ostatniegoćwiczenia <nie licząc grania w nogę> wywaliłam się, trochę starłam nogę i rozwaliłam kolano xD Po treningu wróciłam do domu, zjadłam obiad i ogarnęłam w pokoju. Teraz piszę posta i zastanawiam się od kogo wziąć lekcje, bo na fb nie teraz nikogo z mojej klasy :c Będę jeszcze oglądać dziś <może> Ukrytą prawdę.






Na dziś to już wszystko. Mam nadzieję, że długa przerwa została mi wybaczona i postaram się, żeby nie powtórzyło się więcej coś takiego. Pa pa : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )