czwartek, 25 kwietnia 2013

Wspomnienia...

Heej!!
Aaale  piękna pogoda!! Ja wracałam ze szkoły, to starałam się iść jak najwolniej, żeby jak najdłużej być na świeżym powietrzu ; )
W ogóle dziesiejszy dzień był prawei diealny, bo miałam tylko cztery lekcje : D Pani od kaszubskiego odwołała lekcję, a dyrektorka zrobiła tak, że nie mieliśmy w-f. Ja ogólenie lubię w-f, ale im mniej w szkole tym lepiej. Jedynym mankamentem dzisiejszego dnia był sprawdzian z przyrody, bo już wiem, że jedną rzecz mam źle, a jednej w ogóle nie napisałam, ale jeśli reszta będzie dobrze, to mam jeszcze szansę na 6 <to by była chyba moja pierwsza 6 ze sprawdzianu z przyrody w tym roku xD nie wiem jak mi się udało na I semestr dostać 6> ; )


Jak wróciłam <jakoś przed 12.00> to zrobiłam lekcje i zjadlam opniad. Potem już siedziałam przed kompem, słuchałam muzyki i podawałam koledze odpowiedzi do sprawdzianu <mają jutro ten sam>. Moja mama poszła do mnie do szkoły na wywiadówkę. Na całe szczęście nie muszę się martwić, że za coś mi się oberwie xD


A taką czekoladę jadłam podczas robienia lekcji : )
Jak zrobiłam lekcje, to na chwilę wyszłam na balkon. Siedziałam tak i patrzyłam przed siebie. Słońce tak fajnie grzało :3

A oto widok z mojego zacnego balkonu ; )


A to ja na zacnym balkonie <tak, mam agrafki w uszach>:D

A jeśli chodzi o tytuł posta... Dzisiaj przed zrobieniem lekcji ogarniałam moją szafkę, w której trzymam zeszyty i książki z klas 1-3 i jeszcze jakieś inne rzeczy. Wywaliłam chyba z 10 ulotek Play xDNa początku zaczęłam przeglądać kartki urodzinowe z tego roku i poprzednich lat. Róóóżne : ) Od babć, dziadków, cioć wujków, kuzynek i wszystkich możliwych członków rodziny. Z misiami, kwiatami, dziewczynkami, chłopacmi, balonikami i duuużo by wymieniać : D Potem oglądam zeszyty ze szkoły... Och, moje pismo w 3 klasie xD Były też klalendarze szkolne, naklejki, tatuaże, notesy, puste plany lekcji, śpiewniki, teksty piosenek i scenariusze przedstawień szkolnych... po prostu mnóstwo!! W końcu, jak szperałam w takiej koszulce ze wszystkim, co możliwe, znalzłam coś, czego szukałam już od daawna. Kuzynka pokazała mi kiedyś, takie coś, że składsię kartkę, tak, żeby wyszło 16 równych prostokcików. Ja mialam taką małą linjkę, z której odrysowywało się kształty. I w każdym kwadraciku rysowałyśmy, ludzi zwięrzęta, klepy, a ja w jednym narysowałam park <tylko nie wiem czemu na samej górze xD>. 

Właśńie coś takiego mi wyszło :D

Później ogarniałam jeszcze foldery na kompie. W jednym z nich miaęcia mojej klasy z poprzednich lat... O jaaa!! ^_^ To takie faajne dzieci :D Mi się po prostu wierzyć nie chce, że zaraz idziemy do gimnazjum... Ale ten czas szybko leci!! Zanim się obejrzymy, będziemy w liceum, na stuciach, z drugą połówką wychowywać dzieci... Na to nie ma rady, niestety ; )
Zdjęcie z 3 klasy : )
Zdjęcie z 4 klasy : )
Ja w 4 klasie w Centrum Experyment w Gdyni ; )

To było takie moje archwium... bo mi się zachciało wspomnień :D Na dzisiaj to już koniec. Żegnam Was, papa!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )