niedziela, 5 maja 2013

Majówka, majówka... i po ; )

Heii!!
Wydaje mi się jakbym wczoraj pisała Wam o tym, że jutro wolne... a tu już jutro trzeba iść do szkoły!! Nie pisałam tu nic przez majówkę, bo miałam wszystkie dni zawalone, a dzisiaj też muszę jeszcze przeczytać jeszcze dość sporą część książki, bo niedługo zaczynamy omawiać.
Mi majówka baardzo się udała, bo praktycznie ani trochę się nie nudziłam :D
W środę rano czytałam lekturę. Po obiedzie poszłam z Julką na rolki. Niestety nie mam zdjęć bo zapomniałam aparatu :c Gadałyśmy duuuużo... przez to moja mama spóźniła się na bieganie <była z koleżanką umówiona>. Trochę mi się oberwało xD
W czwartek byłam z mamą w Auchan z poszukiwaniu sukienki na bal. Oczywiście jej nie znalazłam, bo z moim wymaganiami szukanie sukienek jest truudne xD Ale za to kupiłam sobie bluzkę i getry :D Getrów Wam nie pokażę, ale myślę, że krótkie wyjaśnie od razu Was oświeci :3
bluzka- House/ getry- New Yorker <biało-czarne paski :D>
W piątek byłam na festynie. Łaziłam z Julką po całym stadionie, gadałyśmy o wszystkim i o niczym <my lubimy gadać xD>. Kupiłyśmy sobie duży popcorn na spółkę i po gofrze <albo goferze o.O>. O 19.00 koncert na festynie zaczęła Ania Wyszkoni ^_^ Byłyśmy do końca koncertu, a potem jeszcze czekałyśmy na autografyy!! Dostałam :D




Mój autograf :3
W sobotę byłam z mamą i bratem w galerii. Nie miałam jakichś specjalnych zamiarów, ale pooglądałam ciuchy i inne rzeczy. Moja mama znalzła mi sukienkę, ale jeszcze jej nie mam, bo się zastanawiam czy ją kupić. ALe wyszukałam sobie śliczny naszyjnik, a moja mama wyszperała kolejną bluzkę xD I kupiłam sobie jeszcze krem do rąk ; )


krem- Rossmann/ bluzka- Cropp/ naszyjnik- Cropp
Dzisiaj czytałam książkę, byłam w kościele i grałam na pożyczonym od wujka tablecie. A teraz kończę już, bo idę z rodzicami i bratem na pizzę :D Pa paa!!

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia,Podoba mi się twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam krem do rąk.: D Świetnie pachnie : )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny blog i fajny post <3
    Obserwujemy?
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki super blog :D

    diamonds44.blogspot.com skomentuj :) zaobserwuj , ja już to robię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, dużo zdjęć, notka mi się bardzo podoba :D
    chochlikq.blogspot.com
    Jeżeli ci się spodoba notka skomentuj jeżeli blog zaobserwuj, będę ci wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )