sobota, 18 maja 2013

Friday and Saturday are very good :D

Siemanoo!!
Jestem teraz w baardzo dobrym humorze :D Niedawno wróciłam z dworu, bo od 16.00 chodziłam z Julką i kolegami <Mati (biała koszulka), Mały (Michał- zielona koszulka) i Krzsiek (nie ma go na zdjęciach, bo był tylko w macu i dziś na bardzo krótko)> po mieście. Wczoraj robiliśmy to samo ; ) Najpierw byliśmy w McDonaldzie, potem poszliśmy do parku i poznaliśmy go chyba ze wszystkich stron xD

Tak właśnie przechodziliśmy sobie przez rzeczkę : ) Julka nie chciała, a ja to ta w getrach w paski.

<zdjęcia robione wczoraj>
Dzisiaj najpierw poszliśmy do Auchan, bo chciałam sobie kupić trampki w Deichmannie, ale nie było mojego rozmiaru, a inne mi nie pasowały... Dlatego tylko weszliśmy na sklep i kupiliśmy sobie picie ; ) Potem znoowu poszliśmy do parku. Jeeny, jakie to fajne miejsce :D Lubię tam chodzić ; )



<zdjęcia robione dzisiaj>
Później ćwiczyliśmy jeszcze na takich różnych przyrządach w parku, ale niestety nie mam zdjęć :c
W sumie te dwa dni minęły mi bardzo miło i zostaną w mojej pamięci na baaardzo długi czas : )
Przepraszam Was, że długo nie pisałam, ale jakoś nie miałam weny i czasu. Postaram się to nadrobić, obiecuję :3
A czy Wy macie jakieś ulubione miejsce w swoim mieście?? Jak tak to jakie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )