poniedziałek, 13 maja 2013

Pacynka :D

Witajcie!!
No i zaczął się kolejny tydzień.U mnie w sumie nie było źle. Żadna nauczycielka nie pytała, pani z religii miała zbierać zeszyty, a nie zbierała, także ogólnie fajnie ; )
Pogoda też dzisiaj nie była brzydka. Rano trochę chłodno, ale później, jak już skończyłam lekcje i wyszłam ze szkoły, to było nawet ciepło. Słońce też świeciło, więc nie mam co narzekać : )
Po lekcjach poszłam do babci na obiad, bo moja mama tam była. Pokłóciłam się trochę z bratem, bo co to za dzień bez kłótni?? xD Potem wróciliśmy do domu. Odrobiłam lekcje, posłuchałam muzyki, posiedziałam na facebooku i oto jestem :D
A jeśli chodzi o tytuł posta... Na urodziny dostałam od mamy toffifee. To było takie promocyjne opakowanie, które można było wymienić na jedną z czterech pacynek. Dzisiaj, po dordze do szkoły, weszłam do kiosku Kolporter <tylko tam można wymieniać>i... wymieniłaaam :D
A oto pacynka : )
Jak moja klasa to zobaczyła, to każdy chciał ją wziąć xD Moja koleżanka z ławki zrobiła nawet temu czemuś kłosa, ale po chwili go rozpuściła ; )
A jak Wy zaczęliście ten tydzień??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )