sobota, 29 czerwca 2013

Coś się skończyło...

Hei hei!!
Wiem, że pewnie zastanawiacie się, po co napisałam taki tytuł posta, bo przecież wszyscy wiedzą, że skończył się rok szkolny. Ale jeśli chodzi o mnie, to skończyło się coś więcej. Skończyła się podstawówka. Skończyła się moja klasa, z której niektóre osoby znam 7 lat. Jestem z nimi wszystkimi bardzo zżyta i dziwnie będzie mi we wrześniu pójść do szkoły, w której w mojej klasie nie będę znała nikogo. Tak, idę do takiego gimnazjum, do którego na chwilę obecną nie dostał się z mojej szkoły nikt oprócz mnie.
Powiecie pewnie: "Przecież możesz się z nimi widywać poza lekcjami, pisać na facebooku, rozmawiać przez telefon...". Prawda, mogę. Ale to nie jest to samo. To nie to samo co rozmawianie na lekcjach bądź na przerwach. Inaczej jest widzieć się co kilka dni poza szkołą, a inaczej mieć siebie na co dzień w szkole.
Przez większość chodzenia do podstawówki moja klasa chyba za mną nie przepadała... To wszystko pewnie dlatego, że dobrze się uczyłam itp., chociaż sama nie wiem.
Od początku 6 klasy zaczęłam też wiązać kontakty z osobami z równoległych klas. Znalazłam wśród nich nawet przyjaciół. Dziękuję Mai, Kai i Julce :* Nie wiem, co bym bez Was zrobiła :D Dziękuję też innym osobom z 6e <Ada B., Wiktoria D., Maciek B., Mateusz H.>. Nawet za to, że czasami mnie dobijaliście xD
Teraz, kiedy rok szkolny się skończył, dopiero dotarło do mnie, jak ta klasa była dla mnie ważna. Ile razem przetrwaliśmy. Te dobre i złe chwile. Wiem, że będę tęsknić za odpałami na lekcjach, za przekazywaniem i pisaniem liścików. Będę tęsknić za wszystkimi. Jeśli teraz czyta to ktoś z 6c lub 6e z mojej <byłej już> szkoły <wiem, że Julka na pewno czyta :3>, to niech wie, że ma ode mnie najserdeczniejsze pozdrowienia i że życzę mu baardzo udanych wakacji i fajnej klasy w gimnazjum. I żeby ten ktoś zawsze pamiętał o swojej klasie i znajomych ze Szkoły Podstawowej nr 6. Mam też nadzieję na jak najszybsze spotkanie : )
 Taki tam puchar za ucznia roku <szczegół :3>
Moje ostatnie wystąpienie w szkole :c
Ostatni raz w naszej sali całą klasą...
Od lewej: Iza, Karo, ja, Weronika
Jeszcze raz najserdeczniejsze pozdrowienia dla mojej kochanej klasy <dla mnie zawsze będziecie moją klasą :D>, 6e i Julki.
A dosłownie wszystkim życzę miłych, słonecznych i gorących wakacji. Papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )