niedziela, 2 czerwca 2013

Klasa 6c podbiła Poznań!!

Siemkaa!!
Mam dla Was zdjęcia z mojej wycieczki z klasą do Poznania i okolic. Oto one :D

 Z koleżanką <Kają>

 Z koleżanką <Mają>
A to moja koleżanka Róża ; )
W takich kapciach musieliśmy chodzić w muzeum... Pani co chwilę kogoś upominała, żeby nie jeździł, bo podłogi były wypolerowane xD
 Widoki podczas jazdy kolejką wąskotorową...
 Moja klasa śmiała, że to taka nasza koleżanka, która chodziła z nami w klasach 1-5... nikt jej nie lubił xD
 Co nie, że to wygląda trochę jak Hogwart??
A to koziołki poznańskie :DD

To by było chyba na tyle... wiem, że miałam wstawić filmik, ale jakoś zdjęcia są mi "bliższe" ; ) Może jak dostanę film z balu <mamy 19 czerwca i ma być kręcony>, to Wam pokażę :D Papa : )

1 komentarz:

  1. Piękny blog , śliczny wygląd świetnie piszesz posty http://weraa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )