poniedziałek, 10 czerwca 2013

Miły początek tygodnia : )

Hei!!
Jak zaczęliście ten tydzień?? Bo ja baardzo pozytynie :D
Do szkoły mogłam przyjść o jedną godzinę lekcyjną później, bo już do końca roku nie będzie koła historycznego. Na hitorii grałam sobie telefonie koleżanki, bo nabijałam jej level w Pou, a pani nic nie zauważyła.
Przed religią dowiedziałam się, że mój kolega chodzi z moją przyjaciółką z równoległej klasy <pozdro dla Mai i Krzysia :* >. Zazdroszczę jej... Chodzi mi oczywiście o to, że w ogóle kogoś ma, bo ja niestety nie mam :c Fajnie by było mieć... Na tej samej lekcji okazało się, że mam proponowane 6 z religii : ) Jakby teraz tak podliczyć moje oceny, to z proponowanych wychodzi mi średnia 5,7, ale jak napiszę jutrzejszą pracę klasową z matmy na 6, to pewnie będę miała 6 z matmy i średnia wzrośnie mi do 5,8. I podejrzewam, że albo tak zostanie, albo łaskwa anglistka postawi mi 6 <-,-> i wtedy będę miała 5,9. Z informatyki niestety nie mam szans na 6, bo mam tylko 5-ki i 4-ki. Ale taka średnia mnie w pełni zadowala ; )
Po lekcjach poszłam z Julką po żelki do Lidla, bo Krzyś je baardzo lubi xD a dzisiaj o 21.00  pojechała na wycieczkę. O jaaaa... nie wiem jak ja bez niej wytrzymam!! Wraca dopiero w sobotę rano :c Ale chyba jakoś wytrzymam, bo będziemy do siebie dzwonić ; )
Jak wróciłam do domu, to zjadłam obiad i tak się denerwowałam, bo o 17.00 mialy być wyniki wypowiedzi pisemnej do gimnazjum katolickiego w Gdyni. Pojechałam i... dostałam się!! :D Strasznie się cieszę :3 Niesty, nikt inny z mojej szkoły się dostał, ale za to dostała się moja koleżanka, z którą kumplowałam się od 2 klasy, bo szłyśmy razem do komunii i tak jakoś zostało. Chyba jeszcze nawet przez jakiś czas śpiewałyśmy w chórku kościelnym. I dostał się też mój kolega z tenisa. Szkoda tylko, żenie są ze mną w klasie. Ale już poznałam jedną dziewczynę, która będzie ze mną w klasie. Więc od września będę w 1a ; ) Od zerówki byłam w c, więc to będzie trochę dziwne, ale się przyzwyczaję.

Kończę na dzisiaj, bo strasznie się rozpisałam, a nie chcę Was aż tak zanudzać ; ) Papa i życzę miłego tygodnia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )