czwartek, 27 czerwca 2013

Miły przedostatni dzień roku szkolnego : )

Siemka!!
Nie mogę uwierzyć, że już jutro zakończenie roku szkolnego. Nareszcie wakcje!! Z jednej strony bardzo się cieszę, bo wreszcie będzie można odpocząć od plecaków, książek i lekcji. Jednakz drugiej strony jest mi smutno, bo był to ostatni rok z moją klasą w szkole podstawowej :c
Ale na płacz, smutki i sentymenty przyjdzie czas jutro, a dzisiaj opowiem o spędzonym dniu.
Przyszłam do szkoły na 8.25. Na początku miała być próba do zakończenia roku szkolnego, ale okazało się, że pani nie ma jeszcze w szkole, więc razem z moją klasą siedzieliśmy w naszej sali i rozmawialiśmy. Na przerwach rozmawiałam jeszcze ze znajomymi z równoległych klas.
W końcu próba odbyła się ok. 10.30. Zaraz po niej poszłam z Julką do Galerii, bo chciała coś kupić. Jak tam byłyśy, to dołączyli do nas Mały, Ostry, Krzysiek, Hebel <ma na imię Michał> i Chudy <ma na imię Maciek>. Chwilę jeszcze tam byliśmy, a potem Krzysiek poszedł, a my jeszcze łaziliśmy po okolicy. Rzucaliśmy się jabłkami i jedliśmy wiśnie... w ogóle było świetnie :D
Po powrocie do domu zjadłam obiad i pojechałam na trening, a jak wróciłam to zjadłam kolację musiałam zostać z bratem, bo mama pojechała mi po rajstopy na jutro i chyba jeszcze coś.
A to kilka fotek z dzisiejszego wypadu:
 To jest Chudy :P

 Ten pierwszy od lewej to Hebel ; ) A w środku Ostry :D A Julkę już wszyscy znają :3

 A to Mały : )







No i tak sędziłam dzisiejszy dzień... To by było na tyle. Kończę już, bo jutro muszę być w szkole na 9.00, a jeszcze wcześniej idę do Julki... Ahhh, uroki bycia w sztandarze xD To paa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )