środa, 26 czerwca 2013

Skrót ostatnich dni

Hei hei!!
Jeny jak ja przepraszam!! Nie było mnie tu strasznie długo!! Coś mi się stalo internetem, a tata wyjechał do Niemiec i nie zdążył zrobić tego przed wyjazdem. Ale już jestem i streszczę Wam najważniejsze dni, o których jeszcze nie pisałam.
Wtorek <18.06>
Na dwóch ostatnich lekcjach w szkole byliśmy w McDonaldzie :3 Jedną godzinę wcześniej mieliśmy próbę generalną poloneza xD Ja jeszcze po lekcjach zostałam w macu, bo przyszli znajomi z równoległej klasy ; ) Ogólnie było fajnie, było dużo śmiechu i w ogóle :D
 Krzyś

 Karolina <Karo>

 Kaja


 Maciek


Ada
Środa <19.06>
Super dzień!! Mieliśmy bal szóstoklasisty :D Zaczął się o 17.00, a skończył chyba trochę po 21.00. Ogólnie było świetnie, tylko szkoda, że były tylko dwa wolne, a z tego ja tańczyłam tylko jednego <tak, Julka, z Kacprem, tylko jemioła xD>. Kacper jest ode mnie o wieele niższy xD
 Ja z Dustinem

 Z koleżanką Igą






Na balu był fotograf i mamy dostać płytki. Jak dostanę i będę na jakichś zdjęciach, to może je pokażę ; )
Niedziela <23.06>
Z okazji tzw. "Jana" byłam z rodzicami i bratem na ognisku u takiego znajomego rodziców. Była moja kuzynka, mój kuzyn i taki chłopak. Ma na imię Patryk. Kończy 2 klasę gimnazjum. Tak jakoś zaczęliśmy się zadawać i graliśmy razem w nogę ; ) Następnego dnia po ognisku poszłam do niego z kuzynką : ) Też było fajnieee :D

Mam niestety tylko zdjęcia z kuzynką ; )

Resztę dni spędziłam na treningach, pomaganiu wychowawczyni w sprzątaniu sali i spędzaniu czasu z moją kochaną klasą!! Tak, to był ostatni rok z nią :c Będę strasznie tęsknić. ALe o tym będzie oddzielny post, możliwe że nawet jutro ; ) Na dzisiaj koniec, papa :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )