czwartek, 4 lipca 2013

Berlin is beautiful and large city!!

Hei hei!!
Jak wiecie, byłam czoraj w rodzicami w Berlinie. A tak dokładniej to z mamą, bo tata pojechał z wujkiem do Lipska.
Stwierdzam, że to baardzo wielkie miasto, bo cały czas się gubiłyśmy i nie mogłyśmy znaleźć miesjca, w którym miałyśmy czekać na tatę i wujka xD
Byłam bardzo zdziwiona tym, że w takim mieście można przejść kilkanaście ulic i spotkane sklepy z ubraniami policzyc na palcach jednej ręki o.O Ale za to jest mnóstwo kawiarni, lodziarni, ciastkarni i restauracji. Co kilkadziesiąt metrów można tam zobaczyć Starbucks!! :D
Moja mama stwierdziła też, że niemieckie dzieci się nie bawią, bo nie ma tam żadnych sklepów z zabawkami. Ale jest za to Legoland, w którym jest mńóóstwo klocków Lego xD
Chodziłyśmy z mamą po Berlinie chyba jakieś 4 godziny!! Widziałyśmy baardzo dużo rzeczy, np. Brandenburgen Tor <Brama Brandenburska>, czy pomnik jakiegoś <chyba> pisarza o nazwisku Goethe. Znalazłyśmy dwa centra handlowe, w których jedynym sklepem, jaki był nam znany, był H&M. Były nawet wyprzedaże, ale nic nie kupiłyśmy. Weszłyśmy też do sklepu Der Hit Ullrich i mama kupiła duużo słodkiego ^_^ Widziałam tam Nutellę 1000g, ale mama nie zgodziła się jej kupić :c.
 Fragmenty muru berlińskiego.
 Goethe
 Brandenburgen Tor
 Z Myszką Miki

Po zwiedzeniu miasta poszłyśmy jeszcze właśnie do Starbucks i kupiłam sobie Mocha Cookie Crumble Frappucino <mmm... pycha <3>
 Gość napisał moje imię przez V ; )
Razem z mamą swtierdziłyśmy, że w Berlinie jest strasznie dużo rowerzystów!! I nie ma też wandali, którzy chodzą w dresach i mają kaptury na głowach xD
 A jest tego o wieeele więcej!!
Taki berliński autobus piętrowy :D
Po pobycie w Starbucks czekałyśmy już tylko, aż wujek z tatą po nas przyjadą i potem wracaliśmy do domu kilka godzin. Zajechaliśmy chyba na 1.00, ale opłacało się tak się poświęcić, bo wyjazd był świetny :D
A czy Wy byliście gdzieś za granicą?