poniedziałek, 22 lipca 2013

Roczek Amelii

Heii!!
Dzisiaj, jak narazie, nie robię nic ciekawego, więc postanowiłam dodać posta o wczorajszym dniu.
Byłam u Amelki na urodzinach :D To jej pierwsze ;3 Ludzi było sporo, a impreza była w restauracji. W sumie, co tu dużo mówić, było bardzo fajne ; ) Jedzenie było pyszne, tak samo jak tort :D Byliśmy tam jakieś 3 godziny. <Uprzedzam, dzisiaj na zdjęciach dużo Amelki, a mnie nie ma wcale, bo robiłam za fotografa i nie pomyślałam, żeby poprosić kogoś o zrobienie zdjęcia xD>





To tort urodzinowy Amelii...

A to solenizantka w trakcie jedzenia owego tortu xD
Byłam też jeszcze na grillu u babci, ale niestety nie mam zdjęć, bo żadnych nie robiłam :3
Dobrze, na dzisiaj już skończyłam. Będę się starała pisać chociaż trochę częściej do końca wakacji, ale nie wiem, jak mi to wyjdzie xD Więc, póki co, papa : )

4 komentarze:

  1. Jaki cudowny tort! :D Amelka to śliczna dziewczynka :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm... jaki dobry torcik :D Śliczna ta Amelka :)
    + obserwuję i liczę na to samo

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka śliczna :) uwielbiam takie bobasy ;d świetny tort, teraz to mają pomysły ;)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna jesteś ;)

    obserwuję i liczę na rewanż :*

    http://black-and-whitee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )