poniedziałek, 1 lipca 2013

Taki zwykły poniedziałek

Siemka!!
To mamy pierwszy poniedziałek wakacji!! Jakie to wspaniałe uczucie wiedzieć, że nie trzeba iść do szkoły, prawda??
Ja ten dzień spędziłam normalnie. Najpierw wstałam, zjadłam śniadanie, ubrałam się i zrobiłam łóżko. Potem wzięłam rower i zaczęłam jeździć po mieście, bo strasznie mi się nudziło. Tak, jeździłam sama. Czasami lubię pobyć bez nikogo, nie słyszeć żadnych głosów skierowanych do mnie. Taka cisza jest przyjemna.
Po okrążeniu miasta pojechałam do parku. Posiedziałam trochę i porobiłam zdjęcia <moja logika> drzew xD Ale ja jestem dziwna i lubię takie zdjęcia :D Poza tym według mnie wzystkie takie foty wyglądają ślicznie :3 Oto niektóre:
Które z nich jest najładniejsze?

Potem zdecydowałam się jeszcze pojechać do biblioteki miejskiej. Wypożyczyłam przedostatnią część Harry'ego Pottera (<3).
Jutro jadę na trening, a potem będę czytać książkę i jarać się, bo w środę rano jadę z rodzicami do Berlina!! :D Więc posta zobaczycie albo jutro, albo dopiero w czwartek, bo nie wiem czy wracam w środę <jeśli tak to pewnie w nocy> czy w czwartek.
Na dzisiaj to tyle, papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )