czwartek, 29 sierpnia 2013

Mundurek

 Heii Wam!!
Przepraszam, że ostatnio nie piszę, ale jakoś nie mam weny. Lenię się cały czas <odpoczywam przed rokiem szkolnym>. Wolny czas wykorzystuję na czytanie książek albo oglądanie telewizji xD
A jeśli chodzi o temat posta... Wybrałam sobie taką szkołę, w której trzeba nosić mundurki. Wczoraj moja mama odebrała go i chcę go Wam pokazać ; )
Worek na buty.
Koszulka na w-f.
W takim polo chodzimy codziennie.
A sweter ubieramy jak jest zimno.
Ta bluzka i krawat są ubierane na galowo...
...razem ze spódnicą w kratę...
... i marynarką.

W tym poście chciałam Wam tylko pokazać mój strój szkolny, więc to by było n tyle ; ) Pa paa!!
Co sądzicie o mundurku? Też musicie go nosić?

5 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się mundurki. Są okropne, całe szczęście że nie chodzę do szkoły w której jest przymus noszenia mundurków :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście nie muszę go mieć :)

    +zapraszam http://tusia-tuskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, you are wearing school uniform in Poland? I didn t know that there is school uniform policy at schools in Poland.
    Do you like your uniform? Is it confortable,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am wearing school uniform, because my school is Catholic school. Director decided about it. In Poland we are wearing school uniforms only in some schools, because law its not expect ;)

      Usuń
    2. I am doing a project about school uniforms in different countries and i have some question. Can you help me? Write me an email: edy3537@gmail.com :-)
      Thank you so much :-)

      Usuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )