środa, 14 sierpnia 2013

Początek zakupów szkolnych/ kłos/ outfit

Hei hei!!
Strasznie długo mnie tu nie było! Jakoś nie miałam weny, a poza tym w zeszłym tygodniu jeździłam na treningi do Gdyni. Jak już wracałam do domu, to nie chciało mi się zupełnie nic xD
Za (o, zgrozo!) dwa i pół tygodnia zaczyna się szkoła. Nie wiem jak Wam, ale mi te wakacje mijają baardzo szybko. A pomyśleć, że niedawno było zakończenie roku, a tu zaraz rozpoczęcie!!
No więc, trzeba kupować rzeczy do szkoły. Ja, narazie zaopatrzyłam się <tylko> w część zeszytów i kredki <xD>. Lubię rysować, więc stwierdziłam, że muszę je mieć ; )

Jak jechałam z rodzicami do Gdyni jednego dnia, to mi się trochę nudziło. Zaczęłam się bawić włosami. Przypomniał mi się filmik Lucy, na którym pokazuje jak robi się kłosa. Zaczęłam próbować to powtórzyć. Jak skończyłam, to mama powiedziała, że ładnie mi wyszło. Oto efekty:
Mam też dla Was outfit. Może nie pasuje trochę do pogody, która ostatnio trochę się popsuła, ale zdjęcia robiłam już jakiś czas temu i chciałam je wykorzytać ; )



Koszula- rynek
Spodenki- rynek
Bransoletki- Bravo <xD>
Kolczyki- House

Co sądzicie o warkoczu? Jak podoba Wam się outfit?

2 komentarze:

  1. Fajna koszula *.*
    A tego kłosa to sama robiłaś ?
    Tak z tyłu ?
    Jak tak to gratuluję xD


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama ;)
      Nawet się sobie dziwiłam, że tak mi wyszło :D

      Usuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )