wtorek, 17 września 2013

Books are fantastic!!

Heii ;D
Dzisiaj post tematyczny. Jak już się pewnie domyśliliście, będzie on o książkach.
Ja po postu kocham czytać książki. Czytam każdą, która wyda mi się interesująca <+ lektury> i jeszcze nie pożałowałam żadnej przeczytanej książki.
Najczęściej czytam fantasy, ale znajdują się też inne gatunki. Uwielbiam sagę o Harrym Potterze i nie obchodzi mnie to, że inni uważają ją za okultystyczną. Moja babcia powiedziała mi raz, że czytać można wszystko. Do tego właśnie się stosuję ; )
Oprócz fantastyki lubię też czytać książki o miłosnych problemach nastolatków itp. xD. Czasami chce mi się przy tym śmiać, a czasami płakać ;D
Lubię też książki przygodowe. Bardzo mile zaskoczyła mnie lekura pt. "Tomek w krainie kangurów", którą czytałam w 5. klasie. W ogóle ja nigdy nie narzekałam na lektury. Tylko jednej z nich nie przeczytałam do końca. Zawsze też pisałam scenariuszedo scenek <uwielbiam pisać scenariusze :D>.

"Dary Anioła: Miasto Kości" zaczęłam czytać w wakacje. Niestety za późno zaczęłam, bo nie udało mi się skończyć przed pierwszą zadaną lekturą. Ale sądząc po filmie, książka musi być fenomenalna!!
Skoro już jestem przy lekturach. Ilość przeznaczona na 1. semestr troch mnie zaskoczyła. 10 pozycji!! xd Na szczęście są w tym krótkie teksty, np.mity, wiersze czy fragmenty Biblii. Ale nasz pan od polskiego jest fajny, więc przeżyjemy ; )
"Złodzieja pioruna" jeszcze nie czytałam, ale też oglądałam film i był świetny :D
Przeczytałam też dwie pierwsze części z serii "Felix, Net i Nika". Wciągnęły mnie od początku do końca!! Planuję przeczytać całą serię, a oprócz tego jeszcze całe "Dary Anioła" i Percy'ego Jacksona ; )
Kocham książki ;D
A wy lubice czytać książki?

2 komentarze:

  1. Ja zależy jakie książki :) Jak jakieś ciekawe to jasne, czytam je .;)

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam. <3
    proszę, kliknij w baner martofchina ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham książki ♥
    Harry Potter, Percy Jackson i Niebo jest wszędzie ♥

    Zapraszam:
    beliebersforjuju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )