niedziela, 1 września 2013

Koniec wakacji i początek szkoły..

Heii heii!!
Te wakacje strasznie szybko minęły! Niby prawie nic się nie robiło przez dwa miesiące, ale zleciało jak z bicza strzelił.
Moje wakacje minęły bardzo fajnie :D Spotykałam się ze znajomymi, trochę jeździłam na treningi, na plażę albo nad jezioro. Pisałam posty <chociaż mało ich było>, a przez ostatnie dwa tygodnie robiłam codziennie wieczorem brzuszki, bo stwierdziłam, że jeśli nie chodzę na treningi, to żebym miała chociaż trochę sportu. Jeszcze kupowałam oczywiście książki, zeszyty i inne pierdoły do szkoły ; ) Ale i tak nie mam wszystkiego xD
Ale wakacje już się skończyły i zaczyna się szkoła. Lekcje, zadania domowe, sprawdziany... Ale też wycieczki, odpały, znajomi ;D W moim przypaku to też nowa szkoła, nowi nauczyciele, nowe przedmioty, ale nie narzekam, bo nawet lubię szkołę <dziwna ja xD>. My mamy w tym roku fajnie bo w najbliższy wtorek i środę nie mamy lekcji, bo zaraz po rozpoczęciu wszystkie pierwsze klasy jadą na obóz integracyjny :D <więc post będzie w środę lub czwartek>
A teraz takie tam inspiracje ; )
Kończy się to:





A zaczyna się to:





No to na dzisiaj tyle. Ja się ulatniam, bo jadę z rodzicami na zakupy. Muszę jechać jeszcze po walizkę się pakować, a chcę dzisiaj szybciej pójść spać <akurat mi się uda xD>, więc papa :*
Jak Wam minęły wakacje? Co sądzicie o szkole?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )