czwartek, 5 września 2013

Obóz :D

Hei hei hei hei!!!
Jeszcze nie byłam tak zadowolona z początku roku szkolnego. Od poniedziałkowego popołudnia po prostu roznosi mnie energia!!
W tym roku zaczęłam gimnazjum. Poznałam moją nową klasę i nowych nauczycieli. Z jednej strony nie mogłam się doczekać, ale z drugiej bałam się jak to będzie. Niepotrzebnie!! Ludzie z mojej nowej klasy są świetni!! Już pierwszego dnia wszyscy się polubiliśmy ; ) Siedzieliśmy w 20 albo więcej osób w trzy- albo pięcioosobowym pokoju. Rozmawialiśmy, graliśmy w butelkę, w mafię i w skojarzenia. Śmiechu było baardzo dużo :D Były też zawody sportowe, które nasza klasa wygrała :3
Nie robiłam zbyt wiele zdjęć, bo świetnie się bawiłam, ale coś się znalazło ; ) Oto fotki!!
 Ekipa gra w siatkę : )
 Na pierwszym planie Maciek, a dalej Karolina i Tymek.
 Znowu Maciek z przodu xD
 Dobra zagrywka Karoliny...
 ...i średnia moja ._.
 W naszym pokoju. Od lewej Julka, Karolina <znowu>, Natalia...
 ...<też od lewej> Ania i Kornelia.
 Autorka zdjęć nr. 2, 3, 4 i 5 , czyli Julia ; )
 A tutaj gra w ping-ponga :D
 Natalia i Kornelia.
 Teresa i Julka.
 Maskotka 1a <czyli mojej klasy> za wygraną w zawodach sportowych. Na imię jej Kaziu :3
 <Od lewej> Miłosz i Michał.
 Zuza ; )
Marta : )
Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że post się podobał i żegnam się z Wami :D

1 komentarz:

  1. Ja w poniedziałek wyjeżdzam na obóz :D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przyjmuję wszelką krytykę, cieszę się z każdego komentarza.
Odwiedzam każdy link, który podacie, choć nie zawsze komentuję ; )